środa, 2 lipca 2014

July Tour de Sweets

Razem z prządkami z grupy Sweets Off the Wheel na Ravelry biorę udział w kołowrotkowym wyzwaniu:) Zabawa trwa od 1 lipca do 31 lipca. Ja postawiłam sobie taki cel: nauczyć się prząść wiązane kokony! To nie jest wcale trudne, ale na pewno żmudne i czasochłonne, zwłaszcza gdy ogląda się każdy kokon;) Oto efekt mojej wczorajszej nocnej nasiadówki:)

Baty Nunoco Willow i Orchid



Jestem bardzo ciekawa jak ta nić będzie się prezentować w robótce!

Serdecznie Was pozdrawiam!

Cyber Dżu

3 komentarze:

  1. Przepiękne kolorki, kawał dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny efekt tej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita!!!!!!!!!!!!Stale zaskakujesz! Nitka cudna i oryginalna.Słodkie kolory.
    Ciekawa jestem jak ją wykorzystasz w robótce.
    Ivaszka

    OdpowiedzUsuń