wtorek, 3 grudnia 2013

Grudniowy post TUSALowy

To już ostatnia prezentacja słoiczka w TUSALu 2013! W sumie to dobrze, bo mój nie byłby już w stanie więcej zjeść;) Bardzo Wam dziękuję za udział w trzech edycjach tej zabawy i serdecznie zapraszam do głosowania w konkursie na najpiękniejszy słoiczek! Co do zasady proszę o podawanie Waszych typów pod w/w konkursowym postem. Jednakże w razie braku konta - proszę o wysłanie maila z głosami na adres: cyberjulka@wp.pl. Te dodatkowe typy będę zamieszczać na końcu posta: "TUSAL 2013 - konkurs na najpiękniejszy słoiczek". Do tej pory jedna osoba głosowała w ten sposób. Trzymam kciuki za każdą z Was i życzę powodzenia!


Z TUSALowymi pozdrowieniami!

Cyber Julka

5 komentarzy:

  1. oo, to musze zagłosować. tak czy siak, twój słoiczek podoba mi się szczególnie:)

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jak mi smutno , że to już naprawdę koniec :(((
    A Tobie Cyber- Julko za te lata super organizacji
    chodź to był mój 1 raz i chyba ostatni !!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest nam smutno , ale rozumiem ze jesteś teraz zmęczona . Dziękuję Ci za niezapomnianą zabawę...!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dziękuję za zabawę, największym wyzwaniem było ozdobienie słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sardynka: Dziękuję Ci za wyróżnienie mojego słoiczka!:)))) To naprawdę baaaardzo miłe!

    Xymcia-dm, LUNA, kal32: Cała przyjemność po mojej stronie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń